Zdrowe i pyszne smarowidła na wyciągnięcie ręki!

Czy kanapki mogą być smaczne, różnorodne i zdrowe? Czy smarowidła nadają się tylko do pieczywa? Czy jedzenie ze słoiczka jest wartościowe? Otóż… tak! I bardzo cieszymy się, że teraz te pyszne przetwory prosto z naszej Farmy znajdziecie na wyciągnięcie ręki w pobliskich sklepach sieci Lidl. A co konkretnie?

Smarowidła nie tylko na kanapki!

Z powodzeniem możecie stosować je także do przygotowania tortilli, jako dip do krakersów podczas spotkań z najbliższymi. A czemu są takie wyjątkowe?

Bio pasztet z czterech ziaren jest obowiązkowym produktem dla wszystkich, którzy chcą zadbać o zdrowie organizmu kompleksowo. Zobaczcie tylko na skład:

  • soczewica (czerwona, zielona, brązowa) – doskonałe źródło dobrze przyswajalnego białka pochodzenia roślinnego. Duża zawartość potasu a mała sodu reguluje ciśnienie (obniża), a wysoka zawartość żelaza chroni przed anemią. Błonnik wspomaga procesy trawienne oraz reguluje i przyspiesza metabolizm. Wpływa także na zmniejszenie apetytu, szczególnie na słodkie przekąski. 
  • ciecierzyca – również fantastyczne źródło białka roślinnego. Do tego bogata w żelazo, cynk i kwas foliowy.
  • siemię lniane – reguluje uczucie głodu i sytości oraz poziom cukru we krwi, wspiera przemianę materii. Ponadto działa regenerująco na włosy skórę i paznokcie. Ale przede wszystkim chroni przed chorobami serca wspierając poprawną pracę układu krążenia. Dodatkowo ma zdolność do usuwania toksyn, a kobietom pomaga utrzymać prawidłową gospodarkę hormonalną.
  • słonecznik – białka roślinne, nienasycone tłuszcze, witaminy A i E oraz  minerały: selen, cynk, miedź, potas, wapń, żelazo. Profilaktyka i doraźne działanie przeciwko wszelkim stanom zapalnym – zapewnione! Brak selenu to nie tylko zmęczeni, zaburzenia koncentracji czy apatia. To też bóle mieści, obniżona odporność i zaburzenia procesów trawiennych. Cynk zadba o nas zewnętrznie wzmacniając włosy i paznokcie!

Do tego naturalnie marchew pietruszka, seler, por. Czy można wymarzyć sobie lepszy początek dnia? Pyszne pieczywo na zakwasie posmarowane bio pasztetem, z grubo krojonym ogórkiem kiszonym i listkiem sałaty!

Bio paprykarz wegański

Koniecznie wypróbujcie go tworząc domowe, roślinne sajgonki – wystarczy zawinąć w papier ryżowy! Wyśmienicie smakuje i na zimno i po lekkim podpieczeniu/podsmażeniu. W tym paprykarzu bazę stanowi brązowy ry

ż. To pełne ziarno zawierajace w sobie wszystkie komponenty – łuskę, zarodek i bielmo. W stosunku do białego ryżu zawiera więcej białka, tłuszczu, błonnika oraz witamin i minerałów. Ponadto wyróżnia się tym, że podnosi poziom antyoksydantów w organizmie. Jest polecany osobom z cukrzycą, ale także tym, którzy cierpią na nadwagę lub otyłość czy po prostu dbają o zdrową sylwetkę. Po konsumpcji czujemy się dłużej syci, co pozwala kontrolować masę ciała oraz apetyt.

Naturalnie w bio paprykarzu znajdziemy też marchew, cebulę i passatę pomidorową, a smaku dodaje m.in. słodka papryka, sezam, czarnuszka czy lubczyk. Marchewka to bogate źródło witamin: B, C, D, E, K i beta- karotenu (prowitamina A) oraz minerałów takich jak wapń, żelazo, fosfor, chrom, magnez, potas, sód, jod, krzem. Cebula za to jest prawdopodobnie najbogatsza w siarkę – rozgrzewający i oczyszczający pierwiastek. Działa korzystnie na układ oddechowy i układ krążenia. Wykazują silne właściwości przeciwwirusowe. To od wieków naturalne remedium na przeziębienia. 

Co wybieracie w pierwszej kolejności? Pasztet czy paprykarz?

I najpiękniejsze jest to, że tych przetworów mamy więcej i wkrótce z wielkim smakiem wprowadzimy Was w ich świat! I również mamy nadzieję, że Wy z chęcią wprowadzicie je do swojej diety! Już niebawem poznacie bio humus z dynią, bio keczup z cukinii oraz bio smalec wegański! Którego smarowidła jesteście najbardziej ciekawi?

Komentarze